..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

بازم من موندم...

سلام.خوبی عیدت مبارک عزیزم

بازم یک ساله دیگه گذشت و من در حسرت با تو موندن موندم

چه خبر .چه می کنی .با ما نیستی خوش می گذره.

ما که ساله بدی داشتیم .سالی پر از درد و بد بیاری

امیدوارم تو خوب باشی.البته تو خانم خوب که ناراحت نباید باشه

چون یکی رو داره که دوستش داره.تو این سالها یه روزش بدونه فکر کردن یه تو نگذشته.

تو موقعه سال تحویل همش به فکرت بودم

گفتم چی میشه عزیزم بهم زنگ بزنه عید رو تبریک بگه

ولی حیف...

نظرات 2 + ارسال نظر
غم... جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.margbarjodae.blogspot.com

خیلی سخته...

فریبا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ب.ظ http://fariba-bbb.blogsky.com

سلام
خوبی ؟
از نوشته هات خوشم میاد . چیزی شبیه به داستانه منه .
میدونی اسم عشق من محمد . عید دیدمش .
به نظرت آدمی که نخواد برگرده و دل بریده باشه این شعر میگه :
دیروز را ندانسته آمدیم
امروز را ندانسته عاشقیم
ای رند مانده بر ۲ راهیه دریا و دیر
خدا را چه دیده ای ؟
برام off بزار .
مرسی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد