..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

با سلام..

 

گاهی حوصله ام سر می ره...

نمی دونم دلم می گیره...

نمی دونم از خودم خسته می شم...

نمی دونم اما فقط تو تو اون موقع توی یادمی...

به هر حال...می شینم گاهی فرهاد گوش می دم...

گاهی پینک فلوید...

گاهی حبیب...(البته آهنگ های قدیمیش)

گاهی که فقط تنهایی بدون تو دارم anathema(آناتما) گوش می دم..

نمی دونم چه صدایی دارن که از این رو به اون رو می شم....

 

گاهی.دوست دارم بشینم با صدای که ازت مونده زندگی کنم..

گاهی می شینم فکر می کنم که :

مشکل من بودن یا نبودنه توست..؟؟؟.

گاهی به این نتیجه می رسم که مشکل خودمم...

 

گاهی دلم بد می گیره...

...گاهی باید رو یکی خالی کنم....

گاهی حس می کنم خیلی خسته ام....

شاید خستگی رو باید روی یکی خالی کنم..

گاهی فکر می کنم با این همه دوست خیلی تنهام...

ولی شاید تو این همه دوست یکی ...دو سه تاشون برام مهم باشن...

شاید بقیه به نوعی برای سرگرمیه...

یه سرگرمی که خیلی ها را می بینی که سرگرمه همین دوستیهای پوچن...

گاهی به دیوار نگاه می کنم...

گاهی فکر می کنم چه زود عوض شدم...

گاهی حوصله شنیدنه (نه) را ندارم...شاید سکوت می کنم..

گاهی فقط دوست دارم در خواب تو را ببینم..

نمی دونم اما دوست دارم اسم عزیز ترین چیزدر زندگیم را تو بزارم...

گاهی فکر می کنم یاد تو تا آخره عمر از دلم نمی رود

گاهی فکر می کنم که من چرا اینقدر خاموشم...

................................................................................

گاهی فکر می کنم....چرا؟؟؟؟؟

گاهی فکر می کنم چرا خدا راحت تو را آورد و راحت برد..

گاهی دلم برای کسانی می سوزد که راحت و پوچ دل می دن...

گاهی دلم برای کسانی می سوزد که انتظاره یه ....

اما شاید سکوت....

گاهی دلم برای نگاهت تنگ می شود...

گاهی می بینم که  چند خاطره از تو موندن...

شاید با همان ها باید زندگی کرد...

............................................................................

و تو ای دخترک دل مبند...دل به من مبند...

و تو ای دخترک...انتظاره محبت نکن...

و تو ای....انتظاره سلام نکن...

و تو ای ....انتظاره عشق نکن....

و تو ای ....انتظاره.....................

گاهی دلم برای بعضی ها که دلبسته ...شاید...

می شن می سوزه...

نمی دونم اما دلم نمی یاد دل بشکنم....

شاید خبر ندارن من خودم یه شکست کاملم.....

نمی دون.............................................................

شاید انتظار باید از اهلش باشه.....

خیلی خیلی خسته ام...

اصلا حوصله ندارم...شاید به یه پوچی زیبا رسیدم...

به یه جایی که ....

..........................................................

نمی دونم هوس کردم برم به نا کجا...

شاید به نا کجایی که فقط تنهاییش....نبودنه توست....!!!!!......

...................................................................................................

 

 

 

 

 

نظرات 34 + ارسال نظر
هستی شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://delshoodegan.blogsky.com

سلام
گاهی دلم فقط واسه یکی تنگ میشه که نمیدونم دلش واسم تنگ میشه یا...........
گاهی از همه خسته میشم از خودم حتی ولی به اون که میرسم............
و گاهی نمیدونم چرا دل می بندیم وقتی میدونیم آخرش دلمون میشکنه ...........
یا حق

نسی جوون شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز....خوبی؟
نمی دونم اول شدم یا نه... ولی خیلی مهم نیست....
خوب دیگه دل تنگی همیشه با آدمه.... نمی شه دل تنگ نبود.... این چیزایی رو که گفتی واسه همه انسان ها گاهی پیش میاد... گاهی همه انسان ها این شکلی می شن... ولی بازم باید زندگی کرد... منم دلم میخ واد برم به نا کجاا.... کاش می شد ی هروز بی خیال همه چیز شد و رفت.... کاش می شد قید همه چیز و همه کس و زد و رفت یه جایی که هیچ کسی نباشه..... ولی دوست جوونی همیشه این و بدون چه خسته باشی چه عصبانی باشی چه هر چیزه دیگه ای که باشی سره کسی خالی نکن... من وقتی عصبانی می شم میرم یه جایی که هیچ کسی نباشه و تا دلم می خواد داد می زنم و گریه می کنم( خوب دیگه شک کن به عقلم)! می دونی خدا نکنه یکی پیشمون عزیزترین کسمون بشه دیگه نمی تونیم اون و از دلمون بندازیم بیرون... کسی که راحت دل میده مطمئن باش راحتم دلش می شکنه... واسه هر چیزی یا هر کاری باید سختی کشید... حتی دل دادن به کسی... آدم نباید خیلی زود به کسی وابسته بشه یا کسی رو خیلی زود دوست داشته باشه.... کسی رو هم نباید خیلی زود به دست آورد....همیشه همه چیز از بین میره جز خاطره ها.... حتی با اومدن کسه دیگه ای هم باز اون خاطره ها به جا می مونه....
انتظار داشتن از کسی خوبه ولی باید حدش و نگه داشت... ولی به نظر من کسی نباید از کسی انتظار عشق داشته باشه... مخصوصا عشق های امروزی... می دونی یکی بهم گفت نسی عشق واقعی یعنی این....: ۲-۳ ساعت با یکی حرف بزن...۲-۳ ساعت لاو بترکون باهاش و بقیشو حالی به هولی...(خودت تا آخرش و برو...) بهش گفتم این یعنی عشق؟ گفت عشق های امروزی یعنی این... نباید عاشق کسی بشه.... ببین به نظر من برو مسافرت...البته الان که نه....بعد از امتحانات ترمت... برو یکم به خودت بیاا... تا کی قراره این شکلی باشی....؟ این جوری نمی شه زندگی کرد....می دونی دوست عزیز هیچ کسی تو زندگیش به اندازه من درد نکشیده... ولی همه اینا باعث شده که یه آدم محکمی باشم..... با اینکه هر کسی نوشته های من و می خونه می گه چقدر ناامیدی...... همه بهم می گن تو که به همه امید میدی چرا خودت این شکلی؟ می دونی من اگه اون مشکلی رو که دارم حل بشه باور کن دیگه هیچ غمی ندارم.... چون باید زندگی کنم... درسته خیلی بلاها سرم اومده... ولی بازم مجبورم که زندگی کنم..... منم مثل تو بهترین کسم و از دست دادم....... منم مثل تو وقتی یاده اون همه خاطره می افتم وقتی یاده اون خنده هاش می افتم وقتی یاده اون چشاش می افتم بدنم یخ می زنه ولی دوست عزیز به نظره تو کاری می شه کرد....؟
درسته نمی شه انداختشون دور ولی عزیز جوون نمی شه هم کاری کرد...یعنی با غصه خوردن و فکر کردن زیا دبه هیچی نمی رسیم فقط و فقط خودمون و داغون می کنیم...هر چندم که شادی البته شما رو نمی دونم هر چندم که هیچی از خودم نمونده ولی خوب بلاخره مجبورم که باشم و زندگی کنم... همیشه واست آرزوی بهترین ها رو دارم.... می تونم بگم البته کاملا نه ولی تا حدودی هم درکت می کنم هم می فهممت... چون خودمم کشیدم...... ولی ببین بیشتر به خودت بیاا.... تا حالا به خودت تو آینه درست حسابی نگاه کردی...؟ چه فرقی با قبلا کردی....؟ یه بار بشین جلوی آینه با خودت حرف بزن..... البته شایدم این کارو کرده باشی ولی خوب ببین به چی میرسی...؟ ببین تو چشای خودت قشنگ نگاه کن.....؟ آخه می دونم که می دونی هر کسی رو می شه از تو چشاش فهمید.....
خوب دوست جوونی من و ببخش اگه مثل همیشه زیاد حرف می زنم یا زیاد چرت و پرت می گم تورور خدا اگه یه وقت حرفه بدی می زنم که خوشتون نمیاد دیگه به بزرگی خودت ببخش.... راستی خیلی خوشحالم که اصلا دلت نمیاد دله کسی رو بشکنی.... پس می شه یه چیزای رو فهمید.... خوش باشی... زیاد هم به خودت سخت نگیر....زندگی همینه دیگه.....یا حق!

فروز شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام
آره گاهی من هم جا می خورم چطور این قدر تغییر کردم ! علایق و ...رنگ باخت.بخار شد رفت هوا..تنهای ،لطفش در اینه که فقط خودتی و خودت.خیال ،رویا ،دلخوری همشان یه حسه که عمرش خیلی کوتاهست شاید مثل بارون بهاری ،لطیف و کوتاه اما بی حاصل...همش نظر منه شاید این طور نباشه! راستش خستگی من رو به دلزدگی می ره .از این دلبستن بی حاصل به بودن بی حاصل شرمنده ام.

آرامیس یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ق.ظ http://mem00l.blogsky.com

سلام ما آدما خودمون دلمون میخاد غمگین باشیم


امتحان کن میشه



ممول

سارا یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

سلام
زبیا بود مرسی.

می روم باید رفت
با امیدی که در این دل دارم می روم
باید رفت
به امید آن روز که تو را می بینم(احسانم)

شاد و موفق باشی
**********************************************سارا********************

بی کلام یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ

می شه تو وبلاگم لینکتونو بذارم ؟

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:27 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون از اینکه همیشه سر میزنی
آره..مشکل خودمونیم...اگه ما هم مثل اونها بودیم....
افسوس
دلت شاد

فردان یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ب.ظ

مشکل شاید چطور بودن ات است یعنی همان نداشتنش... پوچی بهش می گم بی تفاوتی. زندگی بی عشق/ مانند زندگی در بیابان است/ مانند از گرسنگی مردن است/ مانند هزاران درد بالاتر از اینهاست/مانند تنها گریستن در تاریکیست/ مانند اینست که ما ندانیم چرا بدنیا امده ایم./دوست داشتن در واقع عقل را معنی می دهد...

بهارنارنج و یاس رازقی یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.formyramin.blogsky.com/

دردِ آشنائی بود... گرچه هیچ وقت از قلبش دور نبودم اما حسش کردم!!! یادته که گفتنه بودم عاشقی حس غریبیست؟...
آره همیشه همه چی در نقطه ی خود ما متمرکز میشه. عادت نداریم زوایا رو ۱۸۰ درجه بچرخونیم...شاید یه چیزی شبیه همون که میگن نیمه ی خالی لیوان رو نبین!! شایدم نه!!
این روزا یه چیزی فکرم رو مشغول کرده.
یه سوال؟! یعنی بالاخره به کس دیگه ای دل نمیبندی؟!! این سوالم مهمه. جواب میدی؟
یا علی

واقعا نمی تونم جوابت را بدم...ولی فکر نکنم..

نازنین یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ http://ensaniiat.blogfa.com

سلام .از آشنایی با وبلاگ شما خوش وقتم . می خوانم اگر گمتان نکردم مجدد میام /شما هم مثل خودم پست هایتان طولانی است .
شاد باشید

مریم یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://me-justrover.blogsky.com

گاهی وقتا ما خودمون میخوایم یادکسی باشیم و غمگین بشیم.اما کاش اونایی که ازشون یاد می کنیم هم به یاد ما بودن

سیاوشی.عاشقانه ها دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:56 ق.ظ http://arezoo62.mihanblog.com

سلام عزیز
خوبی حال و احوال دل تو که بیشتر ما داغونه.... بی خیال این روزها هم نفس های آخرشو میکشه.... یه روز هم این ماییم که به زندگی می خندیم نه زندگی به ما... میدونی چیه منم همین حس تو خالی در وجوم ریشه زده و داره قد میکشه هیچی ارضام نمیکنه ... تو خلوت تنهایی وقتی فکر میکنم می بینم چه زود سرگرمی ها و کارهایی که باعث شادی من میشدن حالا برام هیچ سودی ندارن بلکه حوصله خودم هم را ندارم........ نمیدونم چی بگم امیدوارم راه ما هم از این بن بست جدا بشه.... دلت شاد دوست خوبم.......

[ بدون نام ] دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ق.ظ http://allmylife.bligsky.com

میدونی خیلی حرفات قشنگه
می دونی صدای دل منم هست هر بار میخونم از ته دل گریه میکنم

دختری از جنس بلور دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://youloveit.blogsky.com/

به نام خدا
سلام دوست عزیز...خوفی؟
من نسرینم.... یعنی از بی کاری یه وبلاگ دیگه زدم.... دوست داشتی بیا خوشحالم می کنی......یا حق!

پسرخاله سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ http://pesarkhaleh.blogsky.com

اهل تعریف کردن الکی نیستم

قشنگ می نویسی
با این که به خودم قول دادم دیگه....فکر نکنم ....ولی وقتی میام اینجا بازم قولم یادم میره ...
...
تو زندگی آدم خیلی ها میان و میرن
ولی انگشت شمارند اونایی که برای همیشه می مونن
فراموش نمیشن
برای این که سوق داده بشیم به طرفش...
و بشه یه احساس همیشگی

آدمک باران چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ http://adamakebaran.blogsky.com

به بازی دعوتتون کردم. خوشحال میشم دعوتم را قبول کنید.

علی پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:22 ق.ظ http://alisalar.blogsky.com


با درود و سلام؛
بسیار خرسندم از اینکه به سرای شما راه یافته ام و بسی استفاده بردم .
فرصت کردید به بنده هم سر بزنید.
در مورد تبادل لینک نظرتون را بهم بگین
ومنو از نظرات ارزنده خود بهره مند سازید
با احترام

راوی خاطرات بزها پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ http://boza.blogsky.com

باور کن هرگز حق با هیچ کسی نبوده است

قاصدک پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ http://qa3dak.blogsky.com

سلام
خوبی؟
این حالتها خیلی وقتها پیش می یاد,می گذره,اهمیت نده :)

دختری از جنس بلور پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://lovelytimes.blogsky.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز....خوبی؟
مرسی از لطفت.... ولی کاش از این سر درگمی نجات پیدا می کردم....بعضی وقتا مخم هنگ می کنه کاملا....اصلا نمی دونم می خوام چی کار کنم.....ولی خیلی می ترسم..... چون اون چیزی رو که فکرش و می کردم اگه برعکسش اتفاق بافته همه چیزم و از دست میدم....البته این وسط اصلا هم به خودم فکر نمی کنم...خودم به جهنم.... امشب شبه خیلی بدی بود.... می دونی اولا فکر می کردم که حداقلش هر چیزی که باشمااا یه ذره معرفت تو وجودم هست ولی امشب با حرفایی که شنیدم و بهم گفتن به این نتیجه رسیدم که بی معرفت تر از خودم نیست.... ولی تا اون جایی که یاد دارم به کسی بد نکردم.... ولی شایدم این کار و کردم و خودم خبر ندارم.... تو رو خدا من و ببخش اگه چرت و پرت زیاد می گماااا.... نمی دونم شاید یه جورم درد دل بود دیگه.... بعضی وقتا منم دلم چه چیزایی می خواداااا....
بزار خودم مثل بچه آدم برم.....اگه بخوام بمونم کلی حرف می زنم.....که اصلا شاید پیشه خودت بگی به من چه ربطی داره.... نمی دونم... بازم ممنون که مثل همیشه سر می زنی....خوش باشی....یا حق!

مریم جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:39 ق.ظ http://maryami.blogsky.com

چقدر گاهی شبیه این می شوم!
خیلی از سطر هاش برام اتفاق افتاده
راحت آوردن و راحت بردن
خاطراتی که مغز رو می سوزونن شاید احساس رو هم!
شاید ...
به تقدیر تسلیم شو اما به زندگی نه...جلوی این پستی بلندی ها کم نیار
مثل دیوار خموش باش اما پر از حرف... این خاموشی بد نیست
اما امیدوار...
امیدوار و لایق بهترین ....نه در گذشته بلکه در آینده
مرسی اومدی

شیما جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ب.ظ http://just-a-day.bogsky.com

چه ساده و دوست داشتنی نوشتی!
چقدر خوبه که می تونی حال و هواتو راحت بنویسی.
بهت حسودیم شدااا:دی
آخه تازگیا اصلا نمی تونم چیزی که می خوام رو بنویسم.
انگار هیچ کلمه ای رو پیدا نمی کنم
نوشتن هم واسم غریب شده.
کی میدونه آخر این ماجراها یا شایدم بازی ها چیه؟

فریبا جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ب.ظ http://fariba-bbb.blogsky.com/

سلام دوست عزیز

اگه در مورد بازی سکوت به نتیجه رسیدید به من هم خبر بدید
خیلی سخته .... فقط امیدوارم منم کم نیارم .....

سر بزنید . خوشحال می شم ......

با سلام
بازی سکوت ما....شاید وارده سخت ترین لحظه شده...
نمی دونم اما بگم...خیلی اتفاق ها افتاده...
ما هم دست روی کسی گذاشتیم که همه منع می کنن من را
از رویارویی با اون...
ولی اینو می دونم که بازیگره دوست داشتنیه...
می دونم که دوستم داره...اما منم ...شاید دوستش داشته باشم...اما نه عاشق..
نمی دونم می تونیم بودن با هم را تجربه کنیم....فعلا که همه چیز دست به دست هم دادن...که نشه...چه روزگار....چه دوستان....چه شرایط..
نمی دونم اما می گن....دوتاییتون برای هم خطر دارید...
.........شاید باید فعلا انتظار......................

[ بدون نام ] شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ http://allmylife.blogsky.com

http://360.yahoo.com/my_profile-ulEeTNAwdq.h3EcaIgX_zw--?cq=1#ymgl-guestbook
in manam :d

هدا شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلام گلم
چطوری؟! این نوشتتم مثل اونای دیگه قشنگ بود
وبلاگت واقعا قشنگه :)
....
آپ کردم خوشال میشم بیای پیشم :)
آرزومند آرزوهای شیرینت

شقایق ۱ تنها شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:06 ب.ظ http://shaghayegh1tanha.blogsky.com

سلام
ممنون که بهم سر زدی و برام دعا می کنی من برای تو همه دعا میکنم که به آرزو ها و خواسته هاشون برسن

رویا شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ب.ظ http://delsokhte.blogsky.com

سلام
اونقدر کامل نوشتی که دیگه نیازی به ادامه نداره
همیشه از خودم میپرسیدم چرا خداوند به قلم قسم یاد کرده
حالا کم کم دارم متوجه عظمت قلم میشم
عظمتی به اندازه خلق دنیای درون و احساس

فریبا شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ http://fariba-bbb.blogsky.com/

سلام
ممنون که سر زدید و از جوابتون ....
آره .....
فقط گذشت زمان می تونه همه چی رو به آدم نشون بده ..... که اگه خوب باشه با انتظار قشنگتر می شه .... و اگر نه که چه بهتر که نشده بوده ......
پس فقط انتظار ..... با اینکه سخته ولی از تجربه کردن بهتره ...
رویه ای که منم در پیش گرفتم فقط اینه .....
موفق باشی ..

فریناز یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ

زیبا بود و دردناک! درکش و تحملش سخته.

دختری از جنس بلور یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ http://lovelytimes.blogsky.com

به نام خدا
سلام دوست عزیز....خوبی؟
من آپ کردم دوست داشتی بیا خوشحال می شم....یا حق!

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ http://rue.blogsky.com

به او بگویید من تنهایم او میداند ولی تو باز بگو

شاید خواست بشنود « من تنهایم »

دلت شاد

نسی جوون سه‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.nasrintanha.blogfa.com

به نام خدا
سلام دوست جوونی.....خوفیییییییییی؟
کجاییی خبری ازت نیست.....
من آپ کردم....
تنبل آقا کی می خوای آپ کنی پس....؟
یا حق!

هستی چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ http://memories-river.blogsky.com

و من به انتها رسیدم
من و این دل تنگم
چه راهی تاریکی پیش روست
ما بودیم اما حالا دیگه حتی من نیستم

هستی پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ب.ظ http://the-sea-in-me.blogsky.com

آخرین نامه ام را نوشته ام
شاید دیگر ننویسم
شاید هم اینبار از روزهای تلخ من شدن بنویسم
به قول خودت
نمی.............دونم.................
یا حق

....منم ..نمی...دونم.....چی بگم...
من خودم هم دارم خسته می شم...
شاید باید یه خورده به خودت استراحت بدهی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد