..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

با سلام...

 

باز حرف بزن...

keep talking

 

سکوتی مرا فرا گرفته است

انگار نمی توان درست فکر کنم

در گوشه ای مینشینم

هیچ کس نمی تواند مزاحم من شود

فکر کنم حالا باید حرف بزنم..

(چرا با من حرف نمی زنی؟)

انگار حالا نمی توانم حرف بزنم

(هرگز با من حرف نمی زنی)

حرف هایم درست ادا نمی شود..

(به چه فکر می کنی؟)

حالا احساسه ضعف میکنم

(هر گز با من حرف نمی زنی)

آیا می توانم ضعفم را نشان دهم

(به چه فکر می کنی؟)

گاهی به حیرتم

(چه حس می کنی)

از اینجا به کجا می رویم؟

چرا با من حرف نمی زنی؟

(حس می کنم که انگار دارم غرق می شوم)

هرگز با من حرف نمی زنی

می دانی که حالا نمی توانم نفس بکشم

(به چه فکر می کنی؟)

به هیچ کجا نمی رویم

(چرا با من حرف نمی زنی؟)

هرگز با من حرف نمی زنی

(به چه فکر می کنی؟)

از اینجا به کجا می رویم.

 

 

ترانه های پینک فلوید

..................................................................................................

 

...............دیوار .... سخت و سکوت ...................................................

 

 

 

نظرات 33 + ارسال نظر
یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ب.ظ http://rue.blogsky.com

کاش همه دیوارها به این با احساسی بودن...
دلت شاد

افسانه سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ب.ظ http://golpoone.blogsky.com

زیبا مینویسی.باز هم به من سر بزن.ممنون

آدمک باران چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ق.ظ http://adamakebaran.blogsky.com

با من حرف نمی زنی؟!!!!!!!!!!

سامی چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://toolessag.blogfa.com/

سلام... شما دیوار تنهایی که نیستین... من میدونم.

هستی چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ http://memories-river.blogsky.com

شاید بهتر باشه یه روز بشینی از اول تا امروزو واسه خودت تعریف کنی
سعی کن فقط تعریف کنی مث یه قصه
اگه با خودتم قهر کنی دیگه خیلی تنها میشی....
شاد باشی
یا حق

شاید...
گاهی میشه با خودم هم قهر می کنم...
..شاید تحمله خودم برای خودم سخت میشه...!!!!!!!!

بی کلام پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ق.ظ http://be-happy.blogsky.com

سلام
دلم می خواد حالت خوب باشه ...
ممنون که جواب سلاممو دادی ..
می دونی ؟ دیگه اشک آرومم نمی کنه ...
دلم تنگ تر از این حرفاست ..
مثه دل خودت
خدایا دیوار نازنینو شادش کن .. آمین

..ممنون..
اگر وضع به همین طور پیش بره...دیوار داره ترک برمی داره..

شیما پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ http://just-a-day.blogsky.com

دیوار یعنی مظهر استواری...
یعنی مقاوم...صبور... و مهربان!!!
دیوار یعنی گذشت...یعنی ساده...
یعنی یه دل که گر چه ساکته اما حکایت درد و رنج زیادی رو با خود حمل می کنه...
از وقتی باهات آشنا شدم خیلی به دیوار ها نگاه کردم فکر کردم و کم کم بهش علاقه مند شدم...
این پستت هم مثل همیشه خیلی خوب بود....راستی.... به چه فکر می کنی؟؟؟

ممنون دختر خوب..

شیما پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ

راستی یه چیزه دیگه...
۲شب پیش هم برات یه کامنت طولانی گذاشتم که متاسفانه قبل از اینکه کاملا فرستاده بشه dcشدم!
اول فکر کردم که sendشده....امروز دیدم که خیر!!!
به هر حال دیوار همیشه نوشته های زیادی برای گفتن داره:دی
شاد شاد باشی....یا حق!

نیلوفر پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام....
فکر نکنی که بی معرفتم....
نه...هر روز به وبلاگت سر میزنم...و...دل نوشته هاتو میخوانم....اما اگه نظر نمیدم...تو بدون ای دوست...که از نوشته هات زبان دل بند می آید و اشک گونه ها بی مهابا جاری....و تنها با خود می گریم که چرا دیوار تو حرف دیوار مرا میزند...

سلام
شما لطف داری...
اما یه نشانه از خودتون برام بزارید...
آدرسه وبلاگتون...؟؟

سارا پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:04 ب.ظ http://to offaye mano nemikhondi?

سلام
میشه کمکم کنی؟

من یه مشکلی دارم
پستای جدیدم میرن آخر و قبلی ها میان اول:)
بعدم وقتی آپ می کنم اسم وبلاگم تو لیست به روز شده ها نمیاد
میدونین چرا؟

سلام
متاسفنه من از وبلاگ نویسی فقط نوشتن و آپ کردن رو بلدم...شرمنده ..اما می تونید از دوستای دیگه کمک بگیرید...

سارا پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ب.ظ http://saraaa.blogsky.com/

ا آدرس قبلی رو اشتباه گذاشتم.....
همون که کمک خواسته....

مداد رنگی من (نقاش) پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ http://medaadrangi.blogsky.com

سلام تکیه گاه.
مرسی که همیشه هستی...

از اینجا به نابودی می رویم (از این بیشتر)... جز این چیزی نیست - برای من - !

سعید پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:13 ب.ظ http://golaleh-saeed.blogsky.com

سلام شما هم وب زیبایی دارید

نسی جوون پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ

به نام خدا
سلام دوست جوونی...خوبیییی؟
این ترانه رو تو اون یکی وبلاگت خوندم....
خیلی باحاله.....
چرا با من حرف نمی زنی....؟
نمی دونم ولی یه جوراییی...
بی خیال چیزی نگم بهتره....

نسی جوون پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ

ای کاش در کنار من بودی،
ای کاش که هر سپیده دم
بر لب چشمه ای روان می نشستیم و
از خوبی ها سخن می گفتیم،
ای کاش که تا غروب آفتاب،
در لاله زار های سرخ،
چمنزار های سر سبز،
در زیر آسمان آبی
به همراه نور طلایی خورشید،
دست در دست یکدیگر
به قدم زدن می گذراندیم،

نسی جوون پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ب.ظ

ای کاش که هر شب
همچو ستاره ای درخشان
بر من می تابیدی و
تا صبح جان دوباره ای به من می بخشیدی،
ای کاش هر سپیده دم
به هنگام نماز
در کنار یکدیگر
به راز و نیاز می پرداختیم،
ای کاش که تا غروب آفتاب
همچو نهرهایی پاک و
چشمه هایی روان
به یکدیگر می پیوستیم و
خود را به بیکران های
دریاها می رساندیم،
ای کاش هر شب
با شکستن سکوت یکدیگر
سکوت شب را می شکستیم و
در آسمان ها
فریاد ها بر می آوردیم،

نسی جوون پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ب.ظ

ای کاش که هر روز
به امید فردایی روشن تر از خورشید،
خود را به صبحی دیگر می رساندیم،
اما چه افسوس ها و
ای کاش، ای کاش، ای کاش...
..............................................

نسی جوون پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ

وضیعت درست حسابی ندارم....
حالم خیلی بده....
ولی مجبورم که نشون بدم خوبم....
هیچ وقت یادم نیست تو عمرم آروزی مرگ کرده باشم که این چند وقته همش می گم خدایا چرا من و راحت نمی کنی....
حاضرم بمیرم....
همیشه بدم می اومد کلمه مرگ و به زبون بیارم ولی الان حاضرم واسه رسیدن بهش همه کاری انجام بدم....
واقعا عقلم و از دست دادم....
اصلا کار نمی کنه....
سرگردون شدم....
دیوونه شدم....
با خودم حرف می زنم... راه میرم.... داد می زنم....
نمی دونم آخرش چی می خواد بشه.....
ولی خیلی داغونم.....
ببخشید که نشد زودتر از اینا بیام...
شرمنده....
نبودم.... الان بعد از یه هفته برگشتم.... اونم به اجبار... اگه مجبور نبودم بر نمی گشتم اهواز.....
راستی من فکر می کنم تو اون یکی وبلاگت در مورد این نوشتت نظر داده باشم....
وقتی در کل می دونی با این شعرا خیلی حال می کنم....
راستی مرسی که سر زدی....
یا حق!

می دونی گاهی باید این لحظات را سر کنی....شاید یه جور مبارزه است....امیدوارم زود سر بشه...
الان چند وقتیه که به اون وبلاگم سر نزدم...

نگین جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام دوسته قدیمی
خوبی؟
مرسی اومدی
سیگاره برگ...آره
شیرینه...و لذت بخش
اما تلخه...آره تلخه تلخه...ولی خوبه....
این یه توهمه شیرین بود واسم..
که نوشتمش
همین

فعلا...

نسی جوون جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ

به نام خدا
سلام دوست عزیزم...خوبی؟
کارم از فکر کردن و قدم زدن گذشته.... فقط دارم دعا می کنم همه چیز خوب پیش بره.... همین..... همه چیز مثل یه خواب می مونه... ولی کی از خواب پا میشم نمی دونم....
نمی دونم دوست عزیز... تنوئم ناراحت کردمااااا.... بازم معذرت....
بی خیال بابا هر چی خدا بخواد همون میشه....
خوب همشهری چه خبرااااااااااا؟
ما نیستیم خوش می گذره یا نه؟:دی

نسی جوون جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ

گفتی:دور مرا خط بکش.کشیدم.........حالا تو در محاصره منی!!!!!
...............................
ها ها ها:خنده

نسی جوون جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ب.ظ

وقتی چشات خوابش میاد آدم غم هاش یادش میاد..........
یه حالتی تو چشماته که عشق خودش باهاش میاد.........
.......................................
گریه....خنده...گریه...خنده.....

نسی جوون جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ب.ظ

من میگم تا بدونی عشق منی می دونی تاآخرش می مونی...
بدجوری عاشقتم دلم پیشت اسیره بده به من دستاتو.....
نگو از من بریدی چیزی از من ندیدی حرفایی که شنیدی....
همش بوده یه دروغ عشقم شده بی فروغ بدون همش یه خوابه....
یا حق!

نگین جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ب.ظ http://sayetarik.blogsky.com/

سلام دوستم.ممنون که بهم سر میزنی.این ترانه واقعا قشنگه

مهیار شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.best-life86.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به من هم سر بزنید


به امید روزهای زیبا

بی کلام شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ق.ظ http://be-happy.blogsky.com

سلام
دلش می خواد بهت یه چیزایی بگه که می دونه خیلی سخته
ولی خودش این سختی رو تجربه کرده...
ببین تو تنها نیستی ...
تو چه بخوای چه نخوای تنها نیستی ... تو یه دیوار تنها نیستی ....
کلی آدم هستن که توچه بخوای چه نخوای بهت تکیه کردن ...
و اگه همشون نه ولی حتما بعضی هاشون واست عزیزن ...
عزیزم ... اگه ترک برداری اون آدما وحشت می کنن و اگه ویرون شی اون آدم ها هم همراه با تو سقوط می کنن ...

پس .. محکم باش ...
دلت شاد

همین سختی کار دستم داده...

سولماز شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام دوست گلم
عالی می نویسی
ممنونم که به من سر زدی
بازم بیا
موفق باشی

هدا شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلام
من که از عکسه خیلی خوشم اومد
...
:)
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶
¶¢¶¶$$$$¶$$¶¶¶¶¶$$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$¶$¶¶$$¶
¶¢$¶¶¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶$¶
¶o¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$¶$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶´´¶¶¶
¶o$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶´´?¶¶¶
¶¢¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶
¶¢$$$$$$$$$$$$$$?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶´´´¶¶$$¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
بازم بیا منتظرتم هاااااااا

هستی شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:16 ب.ظ http://delshoodegan.blogsky.com

شاید نباید از کسی حتی عزیزترین ها انتظار داشته باشیم شاید نباید از همون اول رو کسی حساب میکردیم
تلاش ما واسه پیدا کردن شریکی واسه تموم لحظات خوب و بدمون عبث بود ..... عبث
موفق باشی و یگانه
یا حق

می دونی منم یاد گرفتم روی کسی حساب نکنم...
اما می دونی گاهی به دلت می بازی...

افسانه شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ http://golpoone.blogsky.com

سلام.من لینکت کردم.بتزم به من سر بزن

میترا دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ب.ظ http://eksir-eshgh.blogsky.com/

سلام وب قشنگی داری
به من هم سر بزن

هستی دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ http://delshoodegan.blogsky.com

شاید زندگی یعنی همین باختن به دل .....
اما اگه این باشه خیلی تلخه... که هست!!!!
موفق باشی
یا حق

شیرین پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنونم کهمنو فراموش نمی کنید این خیلی زیبا بود مثل همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد