..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

..سکوت دیوار...

آهای تو که گوش به دیوار گذاشته ای...منتظری تا کسی صدایت کند !

کویر.آسمان.سکوت

نه پروانه من گریخت...

به شتاب یک شوق

به سبک بالی یک خیال

به پریشانی یک آرزوی آشفته ...

چه می دانم چگونه؟

از تنهایی اتاق گریختم

خود را در پی او به در خانه رساندم

گشودم بیرون را نگریستم:

کویر... آسمان...سکوت

 

دکتر شریعتی

سبز است رنگ...

سایبان آبی سنگین آویخته است

به چشم هایم سایه اندازد و من می توانم تو را ببینم

سفید رنگی است که از لباس تنت می تابد

او در سابه موج آرمیده است

تصویرهای باز یش مه آلود بود

خورشید بر چشم هایش می تابید اما مهتاب هر بار نابینایش می کرد

سبز است رنگ نوع و تبار او

سرعت حرکت مردمک های چشم ذهن را می فریبد

پیوند میان امیدواران و لعنت شدگان بسیار است...

.......................................................

در حسرته دیدنت ...

در حسرته دیدنت به ماه نگاه کردم و دیوانه شدم.........................................................................................................................

شاعر می گه:..................؟

با سلام

شاعر می گه:

از آن نترس که هایو هو دارد            از آن بترس که سر به تو دارد

به نظر من آدمها اون چیزهایی نیستن که می گن ....................

نفس

نفس بکش در هوا نفس بکش

از نگاه کردن به دور و برت ترسی به دل راه نده

اینجا را ترک کن اما مرا ترک نکن

به دورو بر نگاه کن و زمین خودت را انتخاب کن

برای عمر دراز و پرواز بلندی که داری انتخاب کن

و لبخند هایکه بر لب داری و اشک هایی که می ریزی

و هر چه را که می بینی و به آن دست می زنی

همیشه همه زندگی تو خواهد بود

آزادی

سلام بچه ها

شما آزادی رو چی معنی می کنید؟

منتظرتونم

اگر...

اگر...

من اگر قو بودم رفته بودم

من اگر قطار بودم دیر می کردم

و اگر آدم خوبی بودم

بیشتر از حالا با تو حرف می زدم

و اگر به خواب می رفتم خواب می دیدم

و اگر می ترسیدم قایم می شدم

و اگر عقلم را از دست بدهم بی زحمت سیم هایت را در مغزم نکار

من اگر ماه بودم سرد می شدم

اگر کتاب بودم خم می شدم

و اگر آدم خوبی بودم

فاصله های میان دوستان را درک می کردم

من اگر تنها بودم گریه می کردم

و اگر با تو بودم آسوده خاطر بودم

و اگر دیوانه بشوم

باز هم میگذارید با شما همبازی شوم.

راجر واترز(پینک فلوید

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با سلام

راستی چرا سایت های (بی بی سی) و( انتخاب) و( بازتاب) را فیلتر کردند.

یعنی ما ایرانیها باید اینقدر عقب باشیم که از یه خبر ساده و ابتدایی با خبر نبشیم و مثل لاکپشت سرمون تو لاکمون باشه و از هیچی با خبر نشیم.

شاید تو اون سایتها چیزهای می گن یا هست که ما نباید با خبر بشیم و یا چیزهایی می گن که بعضی ها خوششون نمی یاد.

می گن این سایتها به دستور کسائیه که ادعای دموکراسی و آزادی داره مسدود میشه

این چه دموکراسیه که مردم را از خوندنه یه خیر ساده محروم می کنه؟

چیکار کنیم که .. تو این کشور دموکراسیه کامل برقراره دیگه ....

خسته نباشید...

(آهای تو)

(آهای تو)

آهای تو که آن بیرون در سرما ایستادهای

که تو که پیر و تنها می شوی

می توانی مرا حس کنی

آهای تو که در راهروها ایستاده ای

با پاهایی که می خارند و لبخندهای بیرنگ

می توانی مرا حس کنی

آهای ! تو کمکشن نکن تا روشنایی را به خاک سپارند

بی آنکه بجنگی تسلیم مشو

آهای تو که آنجا در افکار خودت

برهنه کنار تلفن نشسته ای

می خواهی به من دست بزنی؟

آهای تو که گوش به دیوار گذاشتهای

منتظری تا کسی صدات بکنه

می خواهی به من دست بزنی؟

آهای تو کمکم می کنی که سنگ را بر دوش کشم؟

قلبت را بگشا به خانه می آیم

اما این فقط یک خیال بود

همانطور که می بینید

ئیوار خیلی بلند بود

هر قدر تلاش می کرد

نتوانست رها شود

و کرمها مغزش را می خوردندند

آهای تو که در جاده ایستادهای

همیشه هر کاری را که بگویند می کنی

می توانی کمکم کنی

آهای تو که در پشت دیواری

بطری ها را در تالار می شکنی

می توانی کمکم کنی

آهای تو به من نگو که اصلا امیدی نیست

با هم می ایستیم جدا از هم می افتیم...

پینک فلوید(راجر واتر)

آلبوم دیوار